بیرجند ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

۱۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نیروهای پلیس در استان خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نیروهای پلیس در استان خبر داد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نیروی خدوم انتظامی شبانه روز در راستای برقراری امنیت و مقابله با ورود مواد مخدر به کشور اقدامات فراوانی را انجام می‌دهند. یکی از اقدامات پلیس، جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و جلوگیری از به دام افتادن جوانان این مرز و بوم در این بلای خانمان سوز است.

در این راستا نیروی انتظامی خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط کرده است.

سرهنگ سعید دادگر صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ادامه مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر شاهد توفیقات خوبی بوده‌ایم.

وی افزود: در این راستا در روز گذشته با همکاری خوب مردم منطقه همکاران ما موفق شدند در اقدام پلیسی پیچیده، خودرویی را توقیف کنند که انواع موادمخدر از آن کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته طی یک عملیات در مناطق عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

دادگر تعداد نفرات قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات را ۵ نفر عنوان و تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این موادمخدر از استان‌های جنوبی بارگیری و جاسازی شده است و قاچاقچیان قصد عبور از خراسان جنوبی را داشتند که توسط نیروی انتظامی خراسان جنوبی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: از یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم موادمخدر کشف شده ۷۴۰ کیلوگرم تریاک و ۴۰۰ کیلوگرم حشیش بوده است.

دادگر اظهار داشت: با اقدامات همه جانبه همکاران ما در کویر استان ۳۷ تن کشفیات موادمخدر از ابتدای سال انجام شده که ۳۴ درصد افزایش داشته است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *