بیرجند ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفرجگاه بنددره بیرجند احداث می‌شود/ تحول در چهره شمال شهر

بنددره

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی اطراف شهر بیرجند و با بسیج امکانات، تفرجگاه بنددره با الگوی جدید مدیریتی به زودی احداث می‌شود. 

محمدصادق معتمدیان،در آیین کلنگ‌زنی دو بوستان در شهر بیرجند اظهار کرد: به لطف خدا و با همکاری و تعامل مسئولان استان و شهرستان کوشش و تلاش برای کمک به رفع محرومیت و تقویت زیرساخت‌های عمومی شمال شهر با سرعت بیشتری همراه است.

وی با بیان اینکه با توجه به تراکم بالای جمعیتی و پایین بودن فضای سرانه امیدواریم بتوانیم به شهرداری کمک کنیم، افزود: شمال شهر بیرجند از نظر امکانات و زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی است، اما با توجه به تدوین سند توسعه شمال شهر بیرجند قرار است از ظرفیت‌های ملی و استانی در برنامه میان مدت استفاده کنیم تا زیرساخت‌های مورد نیاز این محلات تامین شود. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی و درمانی به عنوان برنامه‌های اولویت دار، تصریح کرد: چهره شمال شهر در چند سال آتی متحول شود. 

معتمدیان ادامه داد: احداث پارک جدید به عنوان زیرساخت عمومی برای مردم شهر بیرجند به نام پارک جنگلی نیز در دست ساخت است که امیدواریم طی هفته دولت فاز اول آن افتتاح شود. 

وی یادآور شد: اگر شهرداری آمادگی داشته باشد با حمایت شورای شهر می‌توانیم برای احداث پارک سوم در شمال شهر نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تامین اعتبار کنیم تا سرانه فضای سبز را در این منطقه که یک نیاز عمومی است، افزایش یابد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *