استان ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تامین امنیت کامل انتخابات با تعامل و هم افزایی

محمدصادق معتمدیان

به گزارش اصحاب رسانه، معتمدیان در نشست با دست اندرکاران انتخابات  یازدهمین دوره مجلس در استان گفت: تمام تلاش چند ماهه همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی، برگزاری انتخاباتی با شکوه است تا مردم این استان در دوم اسفند حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

معتمدیان افزود: دشمنان و جریانات ضد انقلاب، به انتخابات پیش رو چشم دوخته اند تا به زعم خود از مشارکت پایین مردم در انتخابات بهره برداری کنند، بنابراین باید با حضور آگاهانه و حداکثری، دشمنان را مرعوب و ناامید کرد.

وی خطاب به عوامل برگزاری انتخابات گفت: سلامت انتخابات یکی از مولفه‌های اصلی محسوب می‌شود و همه باید مراقبت کنند تا در حوزه اجرا و نظارت با رعایت اصل بی طرفی در مدار قانون عمل کنند، چرا که رای مردم حق الناس است.

استاندار همچنین با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی با پرهیز از وعده‌های فراقانونی برای کشور هزینه ایجاد نکنند افزود: در فضای مجازی هم به موازات رقابت سالم، باید حرمت و شخصیت افراد حفظ شود و تبلیغ جای خود را به تخریب ندهد.

در این نشست همچنین تعدادی از دست اندرکاران انتخابات، گزارشی از آمادگی خود برای فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم در دوم اسفند ارائه کردند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *