اجتماعی ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری نمایشگاه بهاره در خراسان جنوبی لغو شد

نمایشگاه

رضا علیزاده بیرجندی در گفتگو با اصحاب رسانه، اظهار داشت: قرار بود از ۱۳ اسفند تا ۱۷ اسفند ماه نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه‌های دائمی بیرجند دایر شود. اما بنا به تصمیمات انجام شده این تصمیم لغو و نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

وی افزود:  طبق تصمیمات انجام شده نمایشگاه بهاره دایر نمی‌شود، اما تلاش می‌شود با برگزاری جلسات برای فروش فوق العاده تصمیم‌گیری شود تا به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه بهاره به مردم سختی زیادی نرسد.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی روزانه قریب به ۴۵ مورد بازرسی دارند ادامه داد: طی ماه گذشته بر یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی نظارت شده است.

علیزاده با بیان اینکه طی این بازدیدها ۲۸۰ اخطاریه کتبی برای واحدهای متخلف صادر شده است گفت: سه پرونده تخلف برای بررسی به تعزیرات ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی از پلمب پنج واحد صنفی متخلف در بیرجند طی ماه گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد یک مورد فک پلمب شده که تخلف اکثر واحدهای صنفی  نداشتن پروانه فعالیت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: در زمینه گوشت قرمز گرم اگر کمبودی احساس شود محدودیت‌هایی برای خروج دام از استان اعمال خواهد شد.

شهرکی از اختصاص یک هزار و ۵۰۰ تن شکر و یک هزار تن برنج پاکستانی تا چند روز آینده به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در مرحله اول تنظیم بازار شب عید، توزیع ۲۵۰ تن برنج هندی با قیمت هرکیسه ۶۸ هزار تومان، ۴۱۶ تن شکر با قیمت هرکیلوگرم فله‌ای ۴هزار و ۷۰۰ تومان و بسته‌بندی ۵ هزار و ۲۵۰ تومان، ۲۵۰ تن روغن نباتی هر ۵ کیلوگرم ۴۲ هزار تومان، ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان و ۸۰ تن مرغ منجمد در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: روند تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار مورد نیاز استان کماکان ادامه دارد و ۱۵۰۰ تن شکر برای استان جذب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: با توجه به توزیع ۳۴۰۰ تن شکر در سال ۹۷ و ۷۳۰۰ تن در سالجاری، جذب و توزیع شکر در استان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱۵ درصدی داشته است.

شهرکی با اشاره به تامین و توزیع انواع برنج به میزان کافی و با قیمت مصوب در استان تصریح کرد: در جذب و توزیع انواع برنج تنظیم بازار در سالجاری نیز افزایش ۱۰۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *