اجتماعی ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ایمن سازی مدارس برای بازگشایی احتمالی

خوابگاه

به گزارش اصحاب رسانه، واقعی در بازدید از خوابگاه‌های مدارس شبانه روزی خوسف، گفت: در این ایام تعطیلی مدارس استان، نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس زیر نظر کارشناسان سلامت و تندرستی مناطق بدون وقفه تلاش می‌کنند تا فضای مدرسه‌ها را برای حضور بدون دغدغه دانش‌آموزان فراهم و آماده کنند.

وی افزود: مدیران مدارس موظفند که به طور مستمر ضدعفونی، آلودگی‌زدایی، پاکسازی و نظافت تمام سطوح و اشیاء، وسایل و تجهیزات، محل‌های توقف و تردد را هر ۱۲ ساعت یکبار با حداقل روزی یکبار و به صورت متوالی در مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی با مواد ضدعفونی کننده انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تأکید بر استفاده از وایتکس یک درصد برای سلامت و تمیز نگهداشتن و سالم‌سازی محیط‌های آموزشی و خوابگاهی، گفت: شست‌وشو و ضدعفونی تجهیزات و فضا‌های مورد استفاده عمومی مانند وسایل عمومی آزمایشگاهی، ورزشی، موس و صفحه کلید رایانه، دستگیره در‌ها و سرویس‌های بهداشتی ابتدای صبح و بعد از هر زنگ تفریح الزامی است.

واقعی افزود: ۱۳ کارگاه آموزشی برای کارکنان این اداره و آموزش‌های ضمن خدمت برای معلمان با موضوع پیشگیری از بیماری‌های تنفسی حاد برگزار شده است.

بنا به گفته مسئولان، تصمیم گیری درباره تعطیلی یا بازگشایی مدارس در استانها به جمعه شب ۹ اسفند موکول شده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *