اجتماعی ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع ۱۱۰۰ تن انواع میوه تنظیم بازار از ۲۵ اسفندماه در خراسان جنوبی

میوه

به گزارش اصحاب رسانه، الیاس جویبان در بازدید از مرکز نگهداری میوه شب عید در بیرجند با اشاره  به افزایش بیش از ۲۵ درصدی جذب انواع میوه تنظیم بازار شب عید در استان نسبت به سال گذشته اظهار داشت: ۱۱۰۰ تن انواع میوه تنظیم بازار از ۲۵ اسفندماه در خراسان جنوبی توزیع  می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی این میزان میوه به استان حمل شده و در مراکز نگهداری موجود است تصریح کرد: از این میزان میوه ۵۵۰ تن پرتقال والنسیا، ۱۰۰ تن پرتقال تامسون، ۲۵۰ تن سیب سمیرم زرد و ۲۰۰ تن سیب قرمز تامین و جذب شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکل و یا کمبودی در کالاهای اساسی در استان وجود ندارد افزود: در طی چند ماه اخیر بالغ بر ۷۰۰۰ تن برنج در استان توزیع شده است و ۱۳۰۰ تن در حال توزیع مردمی است که قطعا نیاز استان را تامین خواهد کرد.

جویبان  با بیان اینکه بیش از ۶۰ تن شکر نیز در بسته بندی‌های یک کیلوگرمی در شبکه توزیع مردمی در سطح استان قرار گرفته است بیان کرد: بیش از ۱۰۰۰ تن شکر در بخش صنف و صنعت و مردمی هم در حال حمل به استان می‌باشد که مطابق تصمیمات کمیسیون تنظیم بازار استان مقدار ۴۰۰ تن آن بصورت بسته بندی سه کیلو گرمی در بخش مردمی تا پایان سال توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به رعایت ملاحظات بهداشتی در اثر شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و تردد کمتر مردم، فروشگاه اینترنتی سامینو در استان فعال شده و جهت خرید اینترنتی در شهرستان بیرجند همشهریان عزیز می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن سامینو اقلام اساسی شامل شکر و برنج تنظیم بازار را درب منزل تحویل بگیرند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی افزود: توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار بدون هیچگونه محدودیتی برای ایام پایانی سال پیش بینی شده است.

جویبان با اشاره به سرعت گرفتن تولید و توزیع لوازم بهداشتی مورد تقاضا در این ایام خاطر نشان کرد: توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی‌کننده از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: همکاران بازرسی سازمان صمت نیز بر نحوه توزیع داروخانه‌ها و سایر مراکز توزیع نظارت خواهند داشت که سامانه ۱۲۴ در این خصوص آماده دریافت گزارشات هم استانی‌های گرامی خواهد بود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *