اجتماعی ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دست یاری برای شکست یک ویروس ناخوانده

هلال احمر

محمدرحیم شهریاری، امروز یکشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط تیم‌های هلال احمر در راستای مقابله با کرونا، بیان کرد: کنترل ورودی های استان، ارائه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان و توزیع اقلام بهداشتی در پایگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

وی از اجرای طرح “دست یار” در سطح استان خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای اجرای این‌ طرح، کمک‌های مردمی برای تأمین وسایل حفاظت فردی اعم از ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده و دستکش برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

شهریاری با بیان اینکه مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها اهدا کنند، افزود: همچنین شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران آماده دریافت کمک های مردمی است.

وی با بیان اینکه کد دستوری #۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است، گفت: شعب هلال احمر و خانه های هلال در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود؛ بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.

وی یادآور شد: این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *