اجتماعی ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فاز اول تأمین زیرساخت‌های بند دره به زودی به اتمام می‌رسد

معتمدیان

محمدصادق معتمدیان، در جلسه بررسی و هماهنگی زیرساخت های منطقه گردشگری بند دره خاطرنشان کرد: بهسازی تفرجگاه بند دره از مطالبات دیرینه مردم بیرجند است که با انگیزه مدیران استان در اولویت برنامه‌های عمرانی دستگاه‌ها قرار گرفته است.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تأکید بر رعایت قانون در اجرای کامل تمام بخش‌های طرح، تصریح کرد: بهسازی محور دسترسی، تأمین روشنایی و سایر موارد از جمله اقداماتی است که در فاز اول اجرا شده و به زودی به اتمام می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح توسعه تفرجگاه بند دره به این بخش خلاصه نمی‌شود و در فازهای بعدی ادامه خواهد یافت.

معتمدیان، تأمین زیرساخت‌ها را مهم‌ترین اصل در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: باید شرایط به خوبی برای حضور سرمایه گذاران در بند دره فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از مسایل بسیار مهم در این تفرجگاه، توجه به گونه‌های مثمر و غیر مثمر بومی و مقاوم به اقلیم منطقه در توسعه فضای سبز منطقه است به گونه‌ای که بتواند ضمن زیباسازی محیط، معرف محصولات استان به گردشگران باشد.

استاندار خراسان جنوبی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را یکی از بخش‌های مورد تأکید در این طرح برشمرد و گفت: تقویت سیستم‌های آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز از تکالیف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

معتمدیان بیان کرد: تأمین روشنایی، ایجاد آلاچیق های مناسب، جدول گذاری مسیر و… از مواردی است که در طرح توسعه تفرجگاه بند دره دیده شده است.

گفتنی است؛ مدیران دستگاه‌های مسئول در اجرای طرح توسعه بند دره در ابتدای این نشست به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداختند و از برنامه‌های خود برای بهسازی شرایط موجود گفتند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *