اجتماعی ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برخورد پلیس با تجمعات چهارشنبه آخر سال

سردار شجاع

به گزارش اصحاب رسانه، فرمانده انتظامی استان با تأکید بر این که پلیس تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی را پیش بینی کرده گفت: تدابیر امنیتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و پلیس با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد جدی خواهد کرد.

سردار شجاع افزود: چهارشنبه پایان سال هر ساله خطری جدی برای افراد بخصوص جوانان و نوجوانان است که امسال شیوع ویروس کرونا هم مضاعف بر این تهدیدات شده و ضرورت دارد در خانه بمانیم.

وی گفت: هماهنگی لازم برای چهارشنبه پایان سال انجام شده و پیشگیری از این تجمعات در دستور کار قرار گرفته است در عین حال اگر فرد یا افرادی بخواهند توصیه‌های پلیس را جدی نگیرند و دست به اقداماتی بزنند که سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی یا انتشار ویروس کرونا شود حتما به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات عده‌ای در آستانه نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین راستا خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

سردار شجاع افزود: آمار‌ها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *