اجتماعی ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یک و نیم میلیارد تومان صرف زیباسازی بهاری بیرجند می‌شود

عید

امیر ابراهیم زاده، امروز سه شنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث گلکاری و گل آرایی حدود ۲۰۰ هزار بوته گل فصلی (شب بو، همیشه بهار، مینا چمنی، بنفشه و …) در میادین، لچکی‌ها و آیلندهای سطح شهر کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در زمینه بهسازی میادین نیز بهسازی میادین طالقانی، میدان دوم مدرس، میدان ولی عصر(عج) شامل عملیات عمرانی، سنگفرش، آبنما، گلکاری در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه نورپردازی نیز یکی از اقدام‌های شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است، تصریح کرد: نورپردازی میدان ابوذر، فضای سبز ابتدای بلوار سجاد، میدان اول مدرس، میدان قدس و پل مهر شهر نیز نورپردازی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست شهرداری که هزینه المان موقت باید صرف امور زیربنایی( بهسازی میادین، نورپردازی‌ها و …) که ماندگار هستند شود، کارگاه زیباسازی شهرداری حدود ۱۰۰ عدد باکس گل ، ساخت گلکاری، ساخت المان دوچرخه، ارغوان بافی و بازسازی و تغییر ۱۰ عدد از المان‌های سال‌های گذشته را با استفاده از لوازم و مصالح اسقاطی و دست دوم  ساخته و در سطح شهر جانمایی و نصب می‌کند.

وی تصریح کرد: بهسازی، جدول گذاری و سنگ فرش آیلند میانی بلوار عبادی حدفاصل میدان طالقانی تا تقاطع انقلاب  و همچنین بهسازی و جداره سازی میدان سردار شهید سلیمانی نیز از دیگر اقدامات شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه شهرداری بنا به درخواست مردم نسبت به زیباسازی میادین و معابر شهری اقدام کرده است، یادآور شد: با اقدامات زیربنایی که در حال انجام است این کار‌ها سال آینده برای مردم بیشتر ملموس می‌شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *