اجتماعی ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نجات ۱۵۶ نفر گرفتار در سیلاب‌های خراسان جنوبی

سیلاب

به گزارش اصحاب رسانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: از این تعداد افراد گرفتار شده در سیلاب‌های شبانه روز گذشته، با کمک نیروهای امدادی ۱۴ نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و ۳ نفر مفقود شده نیز باتلاش نیروهای امدادی با سلامتی کامل به خانواده‌ها برگشتند.

میرجلیلی با بیان اینکه در این مدت ۲۵ واحد مسکونی هم دچار آبگرفتگی شده بود که مشکل آنان رفع شد، افزود: ۳۰ راس دام نیز به دلیل نامناسب بودن محل نگهداری دام‌ها، تلف شدند و تعدادی از قنات‌های کشاورزی نیز در سطح استان دچار خسارت شده است و برخی از باغات و خودروها نیز به دلیل بارش تگرگ خسارت دیدند.

وی از کاهش شدید خسارات ناشی از بارندگی‌های دو روز گذشته در استان خبرداد و گفت: خوشبختانه به دلیل اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی به موقع صدا و سیمای استان با توجه به اینکه ۱۱ شهرستان از این بارش‌ها برخوردار بوده به گونه‌ای که در برخی نقاط بارش تا ۵۰ میلیمتر هم رسید ولی با توجه به حجم بارش‌ها، میزان خسارات کاهش زیادی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه ۹۳ تیم امدادی _ عملیاتی در حال آماده باش بودند، افزود: پس از بارندگی‌ها ۲۳ اکیپ برآورد خسارت به صورت تخصصی، خسارات ناشی از بارندگی‌ها را در استان برآورد خواهند کرد که اطلاع رسانی خواهد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *