اجتماعی ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امدادرسانی به ۱۴۱ نفر گرفتار در سیلاب خراسان جنوبی

سیل

به گزارش اصحاب رسانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به اطلاعیه و هشدار‌های هواشناسی و حجم بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان بارش باران بیش از ۶۵ میلیمتر گزارش شد که با کمک ۱۳۸ تیم امدادی و عملیاتی که تا صبح چهارشنبه بنا به دستور استاندار در حال آماده باشند تاکنون به ۱۴۱ نفر گرفتار در سیلاب امدادرسانی شد.

آقای میرجلیلی با بیان اینکه دراین مدت به ۹ خودرو گرفتار در سیلاب هم رهاسازی شد، افزود: در شهرستان‌های قاین، فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در ۲۴ ساعت گذشته معابر عمومی دچار آبگرفتگی شد که با کمک تیم‌های امدادی _ عملیاتی مشکل رفع شده است.

وی با بیان اینکه ۴ روستای شمالی استان در این مدت دچار قطعی برق شده بود، گفت: بلافاصله توسط امدادگران شرکت برق، برق این مناطق به شبکه سراسری وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه ۴ محور روستایی شهرستان‌ها نیز به دلیل عبور سیلاب و آبگرفتگی آب نما‌ها مسدود شده بود توسط راهداران بازگشایی شد، افزود: خوشبختانه با این حجم بارش‌ها خسارت‌ها ناچیز است باتوجه به شدت بارش‌ها و احتمال سرریز شدن سد نهرین، آب منطقه‌ای درحال پایش سد‌ها و سازه‌های استان است که در صورت لبریز شدن با بازکردن دریچه‌ها از بروز مشکل و خسارت پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه اوج بارش‌ها امروزو فردا در استان است به مردم توصیه کرد تا از مسافرت‌های درون و برون شهری خودداری و از قرار گرفتن و استقرار درحریم رودخانه‌ها خودداری کنند همچنین دامداران و عشایر استان نسبت به ایمن سازی مستحدثات و محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *