اجتماعی ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ممنوعیت آماده سازی و تحویل غذای سرد و گرم در اماکن عمومی

سردار شجاع

به گزارش اصحاب رسانه، فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای قطع زنجیره ی انتقال کرونا و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، آماده سازی و تحویل غذای سرد یا گرم در بوستان ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و جلوی واحد‌های صنفی ممنوع است.

سردار شجاع افزود: متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعالیت برابر با پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با  کرونا هستند و همچون گذشته نیز با هر گونه تظاهر به روزه خواری به ویژه در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی برخورد خواهد شد.

وی گفت: در صورت صدور مجوز فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی و سایر کسب و کار‌های پر خطر برابر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند برای ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اخذ مجوز از مراجع ذیربط و حفظ شئونات اسلامی، به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با بازگشایی مراکز پذیرایی اعم از رستوران ها، قهوه خانه‌ها و سفره خانه ها، فعالیت این اماکن از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و در صورت مشاهده، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد می‌شود.

سردار شجاع گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به مأموران انتظامی اطلاع دهند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *