اجتماعی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راهکارهایی برای تحقق جهش تولید در شرایط کرونا

زنان روستایی

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، نفیسه نخعی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رسیدن به جهش تولید و توسعه پایدار، افزایش میزان اطلاعات و آگاهی بانوان و آموزش جدیدترین یافته‌های تحقیقاتی و فناوری‌های نوین به تلاشگران این عرصه است، عنوان نمود: توانمند سازی زنان روستایی یکی از شاخص‌های اصلی دستیابی به توسعه پایدار است.

نخعی گفت: یکی از اهداف امور زنان روستایی و عشایری در جهاد کشاورزی، توسعه زمینه‌های مشارکت اجتماعی و اقتصادی زنان روستایی و آموزش و تقویت مهارت‌های فنی زنان روستایی می‌باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه به دلیل شیوع کرونا، امکان اجرای آموزش‌های گروهی و حضوری نمی‌باشد، این آموزش‌ها از طریق سایر روش‌های آموزشی ترویجی در حال اجرا است.

نخعی ادامه داد: ارائه آموزش‌های مجازی و همچنین تولید و توزیع ۵۰۰۰ بسته آموزشی ویژه زنان روستایی و عشایری از جمله روش‌های آموزشی ترویجی ارائه شده در ایام شیوع کرونا است.

گفتنی است، هر بسته آموزشی شامل ۹ بروشور آموزشی با موضوعات مختلف کشاورزی و دامی بوده که در اختیار کلیه تسهیلگران، مددکاران، صندوق‌های خرد زنان روستایی و کارشناسان مربوطه در سطح استان و همچنین سایر استان‌های کشور قرار گرفت.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *