اجتماعی ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمتی که بال درآورد

تخم مرغ

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، الیاس جویبان اظهار کرد: افزایش قیمت نهاده‌های دامی و افزایش قیمت تخم مرغ در بازار استان‌های همجوار و میل تولیدکنندگان برای عرضه تخم‌مرغ در بازارهای خارج استان، از دلایل اصلی قیمت تخم‌مرغ و کمیاب بودن آن در استان است.

وی افزود: مرغداران استان با توجه به افزایش قیمت تخم مرغ در استان‌های همجوار به بیش از ۱۰ هزار تومان، پیشنهاد و تقاضای تعدیل قیمت مصرف‌کننده تخم مرغ را ارائه دادند که در این راستا  جلسه کمیته تخصصی تنطیم بازار تشکیل شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این جلسه جمع‌بندی شد که قیمت مصرف‌کننده تخم مرغ در سطح استان از روز گذشته ۱۰ هزار تومان تعیین شود و مرغداران استان قول مساعد دادند تا تمام نیاز استان را در چند روز آینده تامین کنند.

جویبان یادآور شد: اگر تخم‌مرغ در طی یک تا دو روز آینده به مقدار کافی در استان توزیع نشود، مجوز خروج از استان را لغو خواهیم کرد.

در خراسان جنوبی روزانه ۶۵ تن تخم‌مرغ تولید می‌شود که از این تعداد ۱۵ تن در داخل استان مصرف و بقیه به سایر استان‌ها ارسال می‌شود و هیچ کمبودی در تولید وجود ندارد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *