اجتماعی ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه جدید (ICU) بیماران کرونا در بیرجند

بیمارستان

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، نماینده علمی کرونا در استان و رییس بخش عفونی بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجندگفت: با توجه به افزایش قابل توجه آمار موارد مراجعه به بیمارستان درخصوص ابتلا به ویروس کرونا، و افزایش بیماران بدحال و نیازمند به بستری در بخش مراقبتهای ويژه هستند این بخش راه اندازی شد.

دکتر ضیائی با بیان اینکه حدود پنج درصد از بیماران مبتلا به کرونا، نیازمند مراقبت‌های ویژه بوده و دستگاه ونتیلاتور برای آن‌ها ضروری است،افزود: متاسفانه بخش مراقبت‌های ویژه که تا ماه‌های قبل تنها یک بیمار در آن بستری بود، با توجه به افزایش آمار مبتلایان تکمیل شد.

رییس بخش عفونی بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند افزود:‌ بخش مراقبت‌های ویژه جدید در این بیمارستان با ۶ تخت راه‌اندازی شد  که متاسفانه این بخش هم در حال تکمیل شدن است.

دکتر ضیائی خواستار مراقبت هرچه بیشتر مردم از خودشان شد و گفت:‌ افراد باید در اماکن عمومی حتما ماسک بزنند و ضد عفونی و شست و شوی دست فراموش نشود. وی  همچنین از مردم خواست تا از اقداماتی که باعث افزایش موارد ابتلا به بیماری در این یک ماه شده مثل شرکت در مجالس عزا و عروسی، دورهمی‌ها، مسافرت و مهمتر از همه جدی نگرفتن بیماری و عدم رعایت نکات پیشگیری بپرهیزند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *