اجتماعی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کلاس اولی ها حداقل ۲ روز در هفته به مدرسه می روند

دبستان

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، به گفته معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در صورت قرمز بودن وضعیت استان، فقط پایه های اول و پیش دبستانی ها باید ۲ روز در هفته در کلاس درس حضور یابند.

وی با اشاره به رویکرد آموزش ترکیبی حضوری در وضعیت سفید افزود: در وضعیت سفید محوریت آموزش حضوری است گرچه در کنار آموزش حضوری، آموزش به صورت مجازی هم ارایه می شود.

وی با بیان اینکه برای همیشه در تاریخ آموزش و پرورش از ابزارهای روز و فضای مجازی در آموزش استفاده می شود، یادآور شد: در وضعیت زرد؛ رویکرد آموزش؛ ترکیبی از حضوری مجازی با محوریت آموزش مجازی است.

زمانی تاکید کرد: در وضعیت زرد آموزش پایه اول و پیش دبستانی با نصف ظرفیت کلاس ترجیحا با حضور یکی از والدین به عنوان دستیار معلم برگزار می شود.

به گفته وی در این حالت دانش آموزان این دو پایه با رعایت پروتکل های بهداشتی سه روز به صورت حضوری و سه روز به صورت مجازی «شاد» آموزش می بینند.

وی ادامه داد: در وضعیت زرد پایه های دوم تا ششم، ۲ روز آموزش حضوری با نصف ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت و چهار روز باقیمانده در فضای مجازی شاد آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

زمانی یادآور شد: در وضعیت قرمز برای پایه های اول و پیش دبستانی ۲ روز در هفته حضوری بوده و بقیه روزهای هفته به صورت مجازی «شاد» می باشد و برای دیگر پایه های ابتدایی در وضعیت قرمز آموزش ها به صورت مجازی خواهد بود.

وی بر نقش والدین در انتقال هرچه بهتر مباحث آموزشی به دانش آموزان تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر والدین برای بازدهی بیشتر در این راستا شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *