اجتماعی ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شناسایی ۱۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا

کرونا

به گزارش نگاه خراسان جنوبی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۲ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که از این تعداد جواب ۱۵۲ آزمایش مثبت اعلام شد.

دکترمهدی زاده افزود: از ۱۵۲ بیمار جدید شناسایی شده، ۴۴ نفر در بیمارستان‌های استان بستری اند و ۱۰۸ مورد نمونه گیری سرپایی انجام شده است.

وی گفت: ۳۷ نفر از مبتلایان جدیدشناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۶ نفر فردوس، ۲۵ نفر قاین،۲۶ بیمار مربوط به طبس، یک نفر نهبندان، ۱۰ بیمارمربوط به درمیان، دو نفر سربیشه، ۸ نفر سرایان، ۱۴ نفر بشرویه،۱۷ نفر زیرکوه و ۶ نفر مربوط به شهرستان خوسف است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری اند که از این تعداد ۲۰۲ نفر مبتلا به کرونا هستند.

دکتر مهدی زاده گفت: از بیماران کرونای بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۶ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری که حال ۵ نفر از آنان مساعد نیست.

وی افزود: همچنین با فوت ۶  بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۲۴۶ مورد افزایش یافت.

دکتر مهدی زاده گفت: از ۱۹ هزار و ۱۵۱ آزمایش انجام شده در استان تاکنون تست کرونای ۵ هزار و ۶۴۶ نفر مثبت شده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *