اجتماعی ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان‌های قرمز خراسان جنوبی تا ۱۶ آبان

ورزش

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محسن قطبی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده و فراگیر شدن ویروس کرونا، تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع، تا تاریخ ۱۶ آبان به جهت همراهی با پرسنل و کادر درمان و همچنین حفظ سلامت محیط‌های ورزشی و ورزشکاران تعطیل خواهد بود.

وی افزود: ۲۰۶ باشگاه ورزشی بخش خصوصی و ۱۵۱ باشگاه ورزشی دولتی در خراسان‌جنوبی فعالیت دارند که پس از شیوع کرونا فعالیت خود را متوقف کردند.

معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ادامه داد: ۲۰۸ باشگاه ورزشی در مکان استیجاری مستقر هستند که در مدت تعطیلی ناشی از کرونا خسارت‌های زیادی دیده‌اند.

قطبی بیان کرد: خسارت ماهیانه این بیماری در حوزه ورزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، در حوزه اماکن ورزشی و استخرهای شنا حدود ۲۵۰ میلیون ریال و در حوزه جوانان و سمن‌ها نزدیک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

قطبی خاطرنشان کرد: برای حمایت از متولیان این حوزه، تسهیلاتی باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی با تنفس چهار ماهه و بازپرداخت ۲۴ ماهه پرداخت شد که به مربیان باشگاه‌های ورزشی فاقد بیمه از طریق سامانه کارا تعلق گرفت.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *