اجتماعی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فوت چهار معلم در خراسان جنوبی بر اثر کرونا

کرونا

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی روز چهارشنبه از درگذشت «حسین امیرآبادی زاده» دبیر ریاضی دبیرستان‌های نمونه امام علی (ع) شهرک امیرآباد و استعدادهای درخشان شهید بهشتی بیرجند در سن ۴۵ سالگی به علت ابتلا به کرونا خبر داد و در پیامی فوت این معلم را تسلیت گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این پیام آمده است: خبر تاسف بار پر کشیدن بلبل غزل خوانی دیگر از بوستان تعلیم و تربیت بهارستان علم و ادب و دبیری سخت کوش؛ شادروان «حسین امیرآبادی زاده» چنان سخت و طاقت فرسا است که به سختی در باور می‌نشیند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بی‌شک روح بلند این معلم پرتلاش و والامقام نزد خداوند سبحان دارای ارج و قُرب بوده و نام و یاد وی برای همیشه ایام بر صفحه کتاب تاریخ عشق و ایثار بوستان تعلیم و تربیت خطه قهستان زمین جاودان و زنده خواهد ماند.

وی افزود: اینجانب به نیابت از فرهنگیان استان، فقدان این همکار بزرگوار را به خانواده ایشان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش شهرستان بیرجند و دانش‌آموزان قدرشناس دبیرستان‌های امام علی (ع) و استعدادهای درخشان شهید بهشتی تسلیت عرض می‌نمایم. امید آن دارم خداوندگار عالم  آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار داده و این پیام رسان علم و ایمان را همنشین اولیا فرماید. همچنین از درگاه ایزد باری تعالی مسألت دارم به خانواده و تمامی بازماندگان ایشان نیز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

آموزش دانش‌آموزان خراسان جنوبی با توجه به وضعیت قرمز اغلب شهرستان‌های این استان به صورت غیرحضوری دنبال می‌شود و مدارس تعطیل است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *