اجتماعی ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تعطیلی اداره های آموزش و پرورش خراسان جنوبی از روز شنبه

واقعی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: این تصمیم پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، درخصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ و براساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش، گرفت شده است.

واقعی گفت: به موجب ابلاغیه مورخه ۲۸ آبان ماه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و موافقت هیات دولت، همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند یک هفته به حالت تعطیل کامل در می‌آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: فقط تعداد محدودی از افراد که به تشخیص مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، حضورشان برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت اجتناب ناپذیر است در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و مابقی کارکنان با استفاده از دورکاری مسوولیت‌های محوله را انجام خواهند داد.

واقعی گفت: در این ایام آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند و شهرستان‌های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *