اجتماعی ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش موارد ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شهریور امسال آزمایش کرونا ۴۷ نفر در خراسان جنوبی مثبت شد که نسبت به ماه قبل آن ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی، مجید شایسته روز سه‌شنبه افزود: شهریور امسال ۵۵۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی بستری شدند.

وی گفت: افزایش مسافرت‌ها، تغییر آب و هوا، فاصله زمانی از دریافت آخرین نوبت واکسن کرونا و کاهش سطح ایمنی افراد از دلایل افزایش موارد ابتلا به کرونا است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: افراد علامتدار از ماسک استفاده کنند و تمامی افراد بالای ۶۰ سال و پرخطر که بیش از یک سال از آخرین نوبت واکسن آنها گذشته است، برای دریافت یک دز واکسن یادآور کرونا به نزدیکترین مرکز خدمات جامعه سلامت مراجعه کنند.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا (اسفند ۱۳۹۸) تا پایان شهریور امسال ۴۹ هزار و ۷۰۳ مورد ابتلا به بیماری کووید۱۹ در خراسان جنوبی به ثبت رسید، ۵۸ هزار و ۱۰۷ مورد بیمار تنفسی هم بستری شدند.

شایسته در پایان گفت: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۴۷۹ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در استان جان باختند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *