اجتماعی ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باد و باران در راه خراسان‌ جنوبی

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر پنج شنبه تا صبح جمعه برای برخی از نقاط شمالی استان، احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی، جواد نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در بیان آب و هوای استان گفت: طبق آمار بلندمدت از اوسط آبان ماه بارندگی‌ها در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا طی دو روز گذشته در استان، بیان کرد: امروز و فردا نسبت به شرایط معمول فصل سه تا پنج درجه افزایش دما در منطفه قابل پیش بینی است.

این کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: از امروز تا جمعه از عصر تا شب برای نواحی شمالی استان افزایش ابر دور از انتظار نیست و دمای هوا از روز جمعه تا شنبه هفته آینده در استان روند کاهشی دارد.

نخعی با اشاره به اینکه پنج شنبه تا جمعه سرعت وزش باد در استان تشدید و سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد، بیان کرد: در شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه هشت درجه خنک ترین شهر استان و دهسلم با بیشنه دمای ۳۸ درجه گرم‌ترین شهر بوده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته روند تغییرات دما در مرکز استان بین ۱۲ و ۳۰ درجه سانتی گراد بوده و دمای کنونی بیرجند ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز قبل یک درجه کاهش پیدا کرده است.

مبع : ایسنا

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *