استان ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۲۱ کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر در بیرجند تشکیل شد

علی فاضلی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر شهرستان بیرجند  با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم‌های گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

وی اظهار داشت: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافتند و با توجه به اینکه دشمنان ما در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند باید دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و به مردم اعلام شود.

فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به اجرای برنامه‌ها و بهره‌برداری از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی اقدام‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام ورزند و در کنار افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها جهاد تبیین مورد انتظار است.

وی گفت: انتظار داریم تمامی ادارات، شهرداری و دهیاری‌ها نسبت به آذین بندی و مناسب سازی، فضاهای عمومی و اداری اقدام و در راستای آشناسازی نسل جوان با وقایع قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اهتمام لازم را به عمل آورده تا ارتباط نسل‌های گذشته با نسل جدید منقطع نشود و ارزش‌های انقلاب اسلامی از خطر فراموشی محفوظ بماند.

فرماندار بیرجند افزود: مردم علیرغم تمامی مشکلات، پای کار این نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌ اند. هرچند تمام تبلیغات دشمن همچون گذشته بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات پیش رو گذاشته شده، اما به لطف خداوند متعال و با هوشیاری و حضور پرشور آنها این دسیسه نیز بی نتیجه خواهد ماند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ترغیب و تشویق مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده می‌شود، یادآور شد: شهرستان بیرجند همواره حضوری پررنگ و پرشور در انتخابات‌ها داشته و در ادوار گذشته این مهم به اثبات رسیده است.

فاضلی فرد بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات گذشته از بصیرت والای مردم این خطه کهن برای تعیین سرنوشت خود بوده است و این بار نیز باید با وحدت و انسجام در راستای حضور چشمگیر مردم و تشویق و ترغیب آنها در پای صندوق‌های رأی همت کنیم.

 وی با بیان اینکه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار اصل مهم در برگزاری انتخابات است ادامه داد: وظیفه ما فراهم کردن امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است و به هیچ عنوان حق جانبداری از فرد و یا گروه خاصی را نداریم و از هم اکنون بستر برگزاری انتخابات و سلامت فراهم آمده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *