استان ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صدور آرای جایگزین حبس در مسیر کتابخانه ها؛

با حکم احسان خسروی، دادستان بشرویه، ۲۰۰ میلیون ریال از محل صدور احکام جایگزین حبس به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی بشرویه واریز شد. این اقدام در راستای تقویت فرهنگ کتابخوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ترویج مطالعه انجام گرفت

حکم جایگزین حبس

واریز دویست میلیون ریال از محل صدور آرای جایگزین حبس به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه با حکم احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه، در نشست صمیمی احسان خسروی،دادستان شهرستان بشرویه با کارکنان اداره کتابخانه ها‌ی عمومی شهرستان بشرویه در کتابخانه ملاعبدالله بشروی از واریز مبلغ دویست میلیون ریال به حساب انجمن کتابخانه های عمومی خبر داد.
مریم کیانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده دادگستری شهرستان بشرویه با اداره کتابخانه‌های عمومی در راستای بهره مندی از مجازات های جایگزین حبس، اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگاه می‌دارد و سبب رشد فرهنگی مردم می شود.
وی گفت: برای پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی باید جامعه را به سمت مطالعه و ارتقای سطح دانش و آگاهی سوق دهیم.
احسان خسروی، دادستان شهرستان بشرویه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، بر اهمیت مطالعه و نقش آن در کاهش بزه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد بسترهای لازم، جوانان، نوجوانان و خانواده ها را با اهمیت حضور کتاب در زندگی آشنا کرد.
خسروی گفت: خانواده‌ها باید ازاین ظرفیت کم نظیر که در کتابخانه ملاعبدالله بشروی ایجاد شده استفاده کنند. مطالعه کتاب باید بخش مهمی از فعالیت های روزانه همه ما باشد . تاریخ از محبوب ترین موضوعات مطالعاتی من است و در زمان های فراغت حتما اوقاتی را به مطالعه کتاب اختصاص می دهم.
وی، تعامل، همکاری و حمایت ویژه خود را برای ترویج کتابخوانی از اداره کتابخانه‌های عمومی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.
خسروی در این دیدار از اقدامات فرهنگی خوب و تاثیر گذار اداره کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است این سومین حکم جایگزین حبس توسط این دادستان کتاب دوست است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *