استان ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۱۸ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد/همدلی را مشق کنیم

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۱۸ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان، گفت: در راستای تامین ملزومات مورد نیاز این قشر، جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور به مدت یک ماه در استان برگزار می‌شود.

جشن عاطفه ها

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمد عرب صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، بیان کرد: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.

 

وی کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت، افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه را از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها دانست و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این جشن در سال جاری تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

 

عرب اظهار کرد: در این راستا دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد، ۱۴۹ مرکز نیکوکاری و هزار و ۹۰ پایگاه سطح شهر آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان را دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در آخرین هفته شهریورماه هم پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

 

عرب با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند، گفت: امسال با اجرای طرح پویش مشق همدلی، تأمین بسته لوازم التحریر برای همه دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: شهروندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود رااز طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و  پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی در این طرح ملی شرکت کنند.

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *