استان ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای ۳۳۰ کیلومتر خط کشی در محورهای شهرستان قاینات

رامین رقابتی، پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات خط کشی در سطح محورهای این شهرستان در دستور کار متولیان این اداره قرار دارد.

جاده قاینات

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، رامین رقابتی، پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات خط کشی در سطح محورهای این شهرستان در دستور کار متولیان این اداره قرار دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش در شهرستان قاین خط کشی شده که نقش بسزایی در کاهش حوادث دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

رقابتی ادامه داد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌ها در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

وی بیان کرد: امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی و پرهیز از عجله، شتاب و سرعت غیر مجاز شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *