استان ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جشن هفته وحدت با حضور فرماندار و علمای شیعه و سنی در روستای ماخونیک برگزار شد

بیرجند- جشن هفته وحدت با حضور فرماندار شهرستان سربیشه، مولوی رحمانی امام جمعه روستای ماخونیک، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، و جمعی از علمای شیعه و سنی و مردم در مسجد جامع اهل سنت روستای ماخونیک برگزار شد.

جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت روستای ماخونیک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه، محمدرضا لکزائی، فرماندار شهرستان سربیشه، در این مراسم با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و شکست رژیم صهیونیستی، بر اهمیت وحدت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان تأکید کرد و آن را یک استراتژی مهم برای مسلمانان دانست. وی به تبیین اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان سربیشه، بخش درح و دهستان ماخونیک پرداخت و اظهار داشت که ۵۰ درصد از پروژه آبرسانی روستای ماخونیک تکمیل شده و انتقال آب به سه روستای دیگر نیز در یک ماه آینده انجام می‌شود.

لکزائی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی مرکز جامع خدمات سلامت روستایی ماخونیک، بر اقدامات انجام‌شده در حوزه بهداشت طی دولت سیزدهم تأکید کرد و افزود: بیش از ۸ هزار کارخانه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل به مدار تولید بازگشته و پروژه‌های بزرگ مانند راه‌آهن چابهار-یونسی نیز با جدیت در حال اجرا هستند.

در حاشیه این مراسم، فرماندار با اهالی سنی‌نشین روستای ماخونیک دیدار کرد و به مسائل و مشکلات آن‌ها گوش سپرد و قول پیگیری موارد بیان‌شده را داد. همچنین به مناسبت هفته وحدت، فرماندار با خانواده شهید اهل سنت “شهید مادخونیکی” دیدار و مقام شهدا را در پیشگاه الهی والا دانست. وی یادآور شد که اهل تسنن و تشیع ایران در کنار یکدیگر در دوران دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع کردند و حفظ وحدت برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *