استان ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

۱۰۰۰ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

بیرجند- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از نیمه مرداد ماه تاکنون، با راه‌اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، ۱۱ روستای استان با جمعیتی بیش از هزار خانوار، از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

۱۰۰۰ خانوار روستایی به شبکه ملی اصلاعات متصل شدند

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، مصطفی بهی صبح سه‌شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: طی یک ماه گذشته، ۹ سایت جدید توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح روستاهای استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: همچنین در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در سطح روستاهای استان، از نیمه مرداد ماه تاکنون، ۶ سایت جدیدالحداث توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه‌اندازی شده است.

بهی با بیان اینکه در این مدت سه سایت تلفن همراه موجود در روستاها به تکنولوژی نسل چهار همراه مجهز شدند، اظهار کرد: سایت‌های جدید در روستاهای سیوجان، طوطی و گیوشاد شهرستان خوسف، چاه رزمندگان شهرستان سربیشه، یوسف آباد شهرستان عشق آباد و زیدان شهرستان درمیان راه‌اندازی شده‌اند.

بنا به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، با تجهیز سه سایت دیگر تلفن همراه به تکنولوژی نسل چهار، در روستاهای بصیران شهرستان خوسف، طاهریه شهرستان فردوس و زمانی شهرستان قائنات، این روستاها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

بهی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده‌اند، افزود: همچنین با اجرای این طرح‌ها بیش از هزار خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *