استان ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

آخرین وضعیت مصدومان حادثه معدنجو/بستری ۹ بیمار در طبس

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه معدنجو طبس، گفت: ۹ بیمار در طبس بستری هستند که هشت بیمار وضعیت خوبی دارند و یک بیمار دیگر همچنان در کما است.

وضعیت مصدومان حادثه معدنجو

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از انفجار معدن زغالسنگ طبس، ۱۶ کارگر مصدوم شده به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ مصدوم با حال خوب پس از بررسی همان روز اول از بیمارستان ترخیص شدند، افزود: از ۱۰ بیمار بستری دیگر، دو بیمار وضعیت خوبی نداشتند که یک بیمار به یزد منتقل شد.

بنا به گفته قناعت، ۹ بیمار دیگر در طبس بستری هستند که ۸ بیمار وضعیت خوبی دارند و یک بیمار دیگر همچنان در کما است.

تلاش برای تعیین تکلیف بلوک C معدنجوی طبس ادامه دارد

استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت عملیات امدادرسانی با محبوس‌شدگان، گفت: تلاش ها برای تعیین تکلیف بلوک C معدنجوی طبس بی وقفه و مستمر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از شنبه شب تاکنون نیروهای امدادی در محل حادثه معدن مستقر هستند و کار را به صورت شبانه‌روزی پیگیری می‌کنند، افزود: حادثه در دو بلوک B و C رخ داده و تاکنون در بلوک B تخلیه کامل انجام شده است.

قناعت ادامه داد: در بلوک C هم که انفجار اصلی در آنجا بوده اکنون هشت گروه پنج نفره HSE که از گروه‌های امداد و نجات مخصوص شرکت‌های زغال‌سنگ می‌باشند، مشغول کار هستند تا عملیات امداد و نجات را کامل کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر در بلوک C محبوس شدند که تا ظهر دوشنبه پیکر ۶ کارگر به بیرون از معدن منتقل شد، افزود: ۱۳ کارگر دیگر در داخل معدن باقی مانده بودند که ساعاتی قبل پیکر دو کارگر دیگر از بلوک C به بیرون منتقل شد و اکنون ۱۱ کارگر دیگر همچنان محبوس هستند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *