استان ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کانون فناوری‌های نوین ایران در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

بیرجند- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی از راه اندازی کانون فناوری‌های نوین ایران در استان خبر داد.

محسن مظهری

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محسن مظهری صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه، بیان کرد: شعار هفته ملی کودک امسال «برای کودکان برای آینده» بوده و معتقدیم برای کودکان باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته، گفت: جشن هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۱۸ مهر در محل غرفه‌های فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

مظهری از ارائه ۶۰ خدمت تخصصی به کودکان خبر داد و افزود: یک روز در هفته ملی کودک، عضویت در کانون پرورش فکری به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کانون فناوری‌های نوین ایران در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: در صورت تأمین ساختمان ایجاد این کانون در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ هزار نفر در کانون پرورش فکری استان عضو هستند، گفت: در سطح استان ۱۲ مرکز ثابت وجود دارد که متناظر با بیرجند در همه این مراکز برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به کودکان، اظهار کرد: لازم است به‌جای سرگرمی‌های وابسته به تکنولوژی مانند تلفن همراه و توجه به تشریقات در تربیت او، به عنوان والدین برای کودک وقت بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *