استان ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخشش ۱۳۰ نفراز برگزیدگان کنکور در فرهنگسرای بیرجند

بیرجند- در مراسمی با حضور مسئولان استان و خانواده‌ها، از ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان بیرجندی که موفق به کسب رتبه‌های برتر در آزمون سراسری و کنکور فرهنگیان شده‌اند، تقدیر شد.

برگزیدگان کنکور

۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان بیرجندی و دارای رتبه‌های برتر یک رقمی، دورقمی و سه‌رقمی آزمون سراسری ۴۰۳ و برگزیدگان کنکور فرهنگیان شهرستان بیرجند شب گذشته، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌هاشان در فرهنگسرای بیرجند تجلیل شدند.

سید علیرضا موسوی‌نژاد در مراسم تجلیل از نخبگان مرکز استان گفت: عواملی مانند پدر و مادر، مکتب، فرهنگ و محیط مهمی در تربیت اجتماعی افراد موثر است.

وی افزود: امسال تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر کنکور را به دست آوردند. در سه پایه نهم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت نهایی برگزار شد و تصحیح اوراق الکترونیکی و در خارج استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: رتبه اول کیفیت تصحیح درست با کمترین میزان انحراف به استان خراسان جنوبی اختصاص دارد و به زودی نتایج ارتقای سطح معدل کشوری را خواهیم دید و امیدواریم با تلاش معلمان و دانش‌آموزان این ارتقا را داشته باشیم.

 

برگزیدگان کنکور

«مجید بهدانی» مدیر آموزش و پرورش بیرجند در این مراسم گفت: این افراد رتبه‌های تک‌رقمی، دورقمی، سه‌رقمی و همچنین برگزیدگان کنکور فرهنگیان هستند . این آمار در مقایسه با سال گذشته رشد دارد که نشان از تلاش دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس شهرستان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: تاکنون در بیرجند رتبه زیر ۵ کشوری نداشتیم ولی امسال یک جوان بیرجندی رتبه چهار کنکور را کسب کرد.

بهدانی افزود: هدیه نخبه‌های تک رقمی ۲۰ میلیون و رتبه‌های دو رقمی کشوری ۱۰ میلیون تومان است و به رتبه‌های سه رقمی نیز هدایای ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

وی افزود: خراسان جنوبی به داشتن بهترین معلم‌ها در طول تاریخ علمی خود مشهور است و اگر امروزه نیز رتبه‌های برتر را بر سکوی افتخار می‌بینیم علاوه بر تلاش و کوشش دانش آموزان، نشان از تلاش بی وقف معلمانی دلسوز است.

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *