استان ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
از ابتدای سال‌جاری انجام شد؛

۳۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی محورهای خراسان جنوبی هزینه شد

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی شش ماه نخست سالجاری ۶۲۱ کیلومتر از محورهای استان با اعتباری معادل سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی
به گزارش نگاه خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده صبح دوشنبه در جمع رسانه‌ها با بیان اینکه راه‌ها، به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می‌شوند، افزود: روکش راه‌ها یکی از مهم‌ترین عملیات نگهداری و تعمیرات راه‌ بوده که با انجام آن می‌توان به افزایش عمر مفید راه‌ها، بهبود ایمنی آن‌ها و کاهش هزینه‌های نگهداری دست یافت.
وی ادامه داد: برای نگهداری از این سرمایه ملی، تلاش شده تا با بهره‌گیری از امکانات موجود و مدیریت صحیح منابع و به کارگیری روش‌های نوین نگهداری و کم هزینه بتوان خدمات‌دهی خوبی به کاربران جاده‌ای ارائه شود.
جلال‌زاده اظهار کرد: در نیمه نخست سال‌جاری ۶۲۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در راستای ارتقای ایمنی تردد، با اعتباری معادل ۳۲۰۰ میلیارد ریال، لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.
وی افزود: در راستای نگهداری و روکش آسفالت محورهای سطح استان اجرای ۳۶۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم و حفاظتی در محورهای اصلی و شریانی،  ۲۵۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته این اداره کل توانست رتبه اول روکش آسفالت از لحاظ درصد تحقق، اهداف تعیین شده و میزان کیلومتر را در کشور کسب کند.
انتهای پیام/
بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *