استان ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 1 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش ۲۰.۷ درصدی تلفات و مصدومین حوادث رانندگی خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از کاهش ۲۰.۷ درصدی آمار مجموع متوفيان حوادث رانندگی در راه‌های برون شهری و روستايی استان خبر داد.

ماشین تصادفی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: با اقدامات ایمنی انجام شده در محورها، متوفيان حوادث رانندگی در راه‌های برون شهری و روستايی در سال جاری ۲۰.۷ درصد کاهش داشته است.

وی از کسب رتبه دوم کاهش تلفات جاده‌ای در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده‌ای و اجرای طرح کنترل و نظارت حمل و نقل عمومی جاده ای از جمله اقدامات انجام شده است.

بنا به گفته جلال‌زاده،آشکار سازی وسایل نقلیه هدف، آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیرجاده‌ای، ارتقای ایمنی حریم راه‌ها و هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی از دیگر گام‌های مطلوب برای کاهش سوانح جاده‌ای بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی بیان کرد: امید است با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه‌یابی آن‌ها و ارائه راهکارهای مؤثر شاهد کاهش هر چه بیشتر آمار سوانح رانندگی در استان باشیم.

وی اظهار کرد: با هدف افزایش و ارتقاء ایمنی عبور و مرور، امسال هم اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی تردد، اجرای طرح‌هایی مانند واکاوی تصادفات مهم جاده‌ای، برداشت مناطق دارای اولویت ارتقای ایمنی ویژه کاربران آسیب پذیر، آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران آسیب پذیر جاده‌ای همچون سال‌های گذشته در دستور کار است.

 

انتهای خبر/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *