استان ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 3 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محمدعلی نبی‌پور، نزدیک‌ترین گزینه به سکان استانداری خراسان جنوبی است

با روی کار آمدن دولت چهاردهم و مطرح شدن تغییر استانداران، محمدعلی نبی‌پور به‌عنوان جدی‌ترین گزینه برای استانداری خراسان جنوبی مطرح شده است.

محمدعلی نبی‌پور

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، با آغاز دولت چهاردهم و شنیده شدن زمزمه‌های تغییر استانداران، گزینه‌های مختلفی برای استانداری خراسان جنوبی مطرح شدند. از پیشنهادهای بومی تا گزینه‌های غیر بومی، بحث‌ها و پیشنهادات زیادی به میان آمد. حمایت‌های گروه‌های محلی و طرفداران حزبی نیز به بحث‌ها دامن زدند، و در فضای مجازی نقدهای تندی بر عملکرد برخی گزینه‌ها وارد شد.

در این شرایط، یک فعال مدنی و سیاسی و عضو ستاد دکتر پزشکیان در تهران اعلام کرد که محمدعلی نبی‌پور، معاون سابق سیاسی استانداری خراسان رضوی، به‌عنوان گزینه اصلی استانداری خراسان جنوبی مطرح است. به گفته او، هرچند گزینه‌ای نوظهور مانند مشیرالحق عابدی نیز مطرح شده بود، اما اکنون اجماع بر روی نبی‌پور شکل گرفته و عابدی از فهرست نهایی خارج شده است.

با توجه به شرایط حساس خراسان جنوبی، این استان فرصتی برای آزمون و خطا ندارد و نیاز به گزینه‌ای قوی و باتجربه احساس می‌شود.

هرچند تا زمانی که انتخاب استاندار در هیئت دولت نهایی نشده، نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد، اما نبی‌پور به‌عنوان گزینه نهایی به وزارت کشور معرفی شده است. به نظر می‌رسد معرفی رسمی استاندار جدید با توجه به سفر رئیس‌جمهور به مسکو، تا هفته آینده به تعویق بیفتد، چرا که روال معرفی استانداران معمولاً با حضور رئیس‌جمهور انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *