استان ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 8 ثانیه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیئت های مذهبی شرایط روز را برای جوانان تبیین کنند

بیرجند - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر ظرفیت‌های ملی و فراملی هیئت‌های مذهبی، بر لزوم تبیین شرایط کنونی برای جوانان توسط این هیئت‌ها تأکید کرد.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه‌شنبه در دیدار با رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های مذهبی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: خداوند به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم پای کار در ایران بر ما منت گذاشته است و شرایط جهانی نیز برای تبیین حقیقت آماده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای هیئت‌ها برای تبیین موضوعات دینی، گفت: این ظرفیت فراملی و بین‌المللی است و نمونه آن را در مراسم پیاده‌روی اربعین به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه فعالیت هیئت‌ها تنها محدود به ماه‌های محرم و صفر نباید باشد، افزود: باید برنامه‌ریزی کنیم که از همه مناسبت‌های دینی برای جهاد تبیین بهره‌گیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: باید کربلای سال ۶۱ هجری را به کربلای ۱۴۰۳ گره زد و حق و باطل را در شرایط امروز برای جوانان بیان کنیم.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت شاعران توانمند و مؤمن برای گره زدن این دو کربلا اشاره کرد و گفت: بخش عظیمی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی مدیون همین شعرا است.

عبادی با بیان اینکه دوره استعمار به سر آمده است، افزود: باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که نشان‌دهنده بی‌تفاوتی ما در جنگ احزاب تمام عیار کفر علیه اسلام نباشد.

 

انتهای خبر/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *