استان ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 12 دقیقه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به عنوان اولین استان اجرا می شود؛

دوره ضمن خدمت با رویکرد جشنواره رضوی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی.

دوره ضمن خدمت ویژه کارمندان دولت با محوریت کتاب‌های جشنواره رضوی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار خواهد شد.

جشنواره رضوی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، به عنوان اولین استان در کشور، دوره ضمن خدمت از منابع جشنواره رضوی برگزار می‌شود.

حمید جهانشاهی، رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی، اعلام کرد: این دوره با هدف توسعه و ترویج معارف اسلامی و ایجاد انگیزه در کارکنان دولت برای نهادینه کردن فرهنگ قرآن و سیره ائمه اطهار (ع) در زندگی اجتماعی و فردی، طراحی شده است. این دوره ضمن خدمت که ۲۸ ساعت به طول می‌انجامد، بر پایه کتاب “پاسخ‌های امام رضا (ع) به پرسش‌های قرآنی” برگزار می‌شود.

وی افزود: کارمندان دولتی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه ltms.smtc.ac.ir/kj و پرداخت شهریه مربوطه، پس از کسب امتیاز لازم، گواهی دوره ضمن خدمت دریافت کنند.

گفتنی است، افراد متقاضی تا پایان آذرماه ۱۴۰۳ می‌توانند کتاب موردنظر را به‌صورت رایگان از سامانه www.ketabkhooon.ir دریافت کرده و علاوه بر شرکت در این دوره، در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز حضور یابند.

 

انتهای خبر/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
فاطمه آسمانی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *