استان ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 18 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۷ دقیقه و ۸ تذکر نماینده خراسان جنوبی به وزرای دولت در نطق میان دستور مجلس

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نطق میان دستور امروز مجلس، طی ۷ دقیقه، به ۸ وزیر دولت تذکر داد و مشکلات مردم محروم این استان را مطرح کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نطق میان دستور امروز مجلس، طی ۷ دقیقه، به ۸ وزیر دولت تذکر داد و مشکلات مردم محروم این استان را مطرح کرد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، آقای هاشمی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، در نطق میان دستور ۷ دقیقه‌ای خود در مجلس امروز به ۸ وزیر تذکر داد. وی گفت: “استان خراسان جنوبی با وجود ظرفیت‌های علمی، نیروی انسانی مجرب و منابع طبیعی غنی، همچنان از کمترین بهره‌مندی از ثروت عظیم معادن برای مردم به‌خصوص ساکنان مجاور معادن رنج می‌برد و بیشتر به یک مستعمره شباهت دارد.”

هاشمی در ادامه افزود: “بیمارستان شهید رحیمی بیرجند در حالی تعطیل شده است که کارگران استان از کمترین امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند.”

وی همچنین به اهمیت تکمیل پروژه راه‌آهن چابهار-بیرجند-سرخس اشاره کرد و نقش آن را در رونق و توسعه استان و اتصال به کریدورهای ملی و بین‌المللی برجسته دانست. از دیگر تذکرات او، درخواست از وزیر اقتصاد برای برقراری عدالت مالیاتی و حمایت از اصناف، و همچنین تذکر به وزیر نیرو جهت ترمیم و تعویض شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب استان بود که موجب هدررفت ۴۰ درصدی آب در خراسان جنوبی می‌شود.

هاشمی همچنین به وزرای رفاه و آموزش و پرورش برای تأمین بیمه پایه و تکمیلی بازنشستگان تذکر داد و از آنها خواست برای رفع این مشکلات چاره‌ای بیاندیشند.

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *