استان ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 19 دقیقه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کمک مردم سرایان به جبهه مقاومت به یک میلیارد نزدیک شد

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرایان گفت: مردم این شهرستان بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت در لبنان کمک کرده اند.

کمک مردم سرایان

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، شیدایی مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرایان گفت: گروه‌های زنان شهر‌های آیسک، سرایان و سه قلعه این شهرستان با پخت نان به کمک به جبهه‌های مقاومت و سرزمین‌های اشغالی آمدند.

او افزود: آن‌ها با پخت نان محلی و فروش آن در مغازه‌های سطح شهر‌های سرایان و همچنین مشهد عواید حاصل از آن که ۲۲ میلیون تومان بود را به جبهه‌های مقاومت و سرزمین اشغالی فلسطین هدیه کردند.

شیدایی با بیان این که اغلب مردم شهرستان دامدار و کشاورز هستند اظهار کرد: به همین واسطه هر محصولی که داشته باشند را برای کمک به جبهه‌های مقاومت و سرزمین اشغالی در لبیک به‌ حکم رهبری تقدیم می‌کنند به‌طوری که اکنون، چون فصل برداشت پسته است پسته کاران سرایان مقداری از محصول برداشتی خود را به این منظور اختصاص داده‌اند؛ همچنین برخی‌ها هم که دامدارند دام خویش را می‌فروشند و عواید آن را به جبهه مقاومت تقدیم می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرایان بیان کرد: علاوه بر این عده‌ای بسیاری از بانوان این شهرستان هم طلا و جواهراتی که داشته‌اند را به این منظور هدیه کرده‌اند.

به گفته او کمک‌های مردمی در این شهرستان در قالب قرارگاه عملیاتی جهادگر آسمانی محمد خراسانی و گروه‌های جهادی جمع‌آوری شده و می‌شود.

شیدایی تصریح کرد: تاکنون سرایانی‌ها ۷۴۲ میلیون تومان کمک نقدی، ۸۹ میلیون تومان کمک غیرنقدی به جبهه‌های مقاومت و سرزمین‌های اشغالی فلسطین داشته‌اند؛ همچنین طلا‌های اهدایی سرایانی‌ها نیز ۱۱۵ میلیون تومان است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *