صنعت و معدن، بازرگانی ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - 3 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
کارآفرین ملی و داور مسابقه میدان:

فضای دیجیتال یک ابزار برای توسعه کسب‌وکار است/شبکه‌سازی دستور کار اولیه بسیج باشد

کارآفرین و داور مسابقه میدان، فضای دیجیتال را یک ابزار برای پیشرفت و توسعه کسب‌وکار دانست.

مینا مهرنوش

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، مینا مهرنوش پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان ثمین در خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی در دنیا، اظهار داشت: بالاترین سطح استراتژی شبکه‌سازی در ایران در روزهای اول انقلاب و در اجتماعات بسیج شکل گرفت.

وی با بیان اینکه شبکه‌سازی باید در دستور کار اولیه بسیج باشد، تصریح کرد: پس از شبکه‌سازی اگر گام‌های بزرگ بعدی را با استمرار برداریم، سرآغاز یک حرکت بزرگ خواهد شد.

کارآفرین ملی افزود: امروز در این جشنواره شبکه ذینفعان صنعت پوشاک دعوت شدند و از این به بعد باید برنامه‌هایی تدارک دیده شود که ارزش ایجاد کند.

مهرنوش تصریح کرد: پس از شبکه‌سازی و ایجاد ارزش، باید به سمت تجاری‌سازی و پایداری فروش پیش رفت.

وی با اشاره به اهمیت فروش دیجیتال، گفت: دانشگاه تنها راه رسیدن به علم و دانش نیست، اگر در دوره کنونی کمتر از دو ساعت به یادگیری نپردازید به سرعت محو می‌شوید.

این کارآفرین ملی از دنیای آینده به عنوان دنیای دانش یاد کرد و افزود: در گذشته داشتن سرمایه اصل کسب و کار بود اما تولیدکنندگان و فروشندگان امروز نیاز به دانش دارند.

مهرنوش اظهار داشت: برای فروش محصولات احتیاج به هیچ پاساژی نیست بلکه باید سواد داشته باشیم، در دنیا چیزی به اسم فقر مالی وجود ندارد اگر درآمدتان کم است مسئله شما فقر فکری و فرهنگی است که نیاز به پول نیست بلکه احتیاج به یادگیری و دانش دارد.

وی ادامه داد: در حوزه تجاری‌سازی دیجیتال، چون دانش شما کم است نمی‌توانید محصول خود را معرفی و به فروش برسانید.

کارآفرین ملی با تاکید بر برگزاری جلسات مرتب مجازی بین تولیدکنندگان و طراحان، گفت: در بازاریابی ابتدا مشتری نیاز دارد و سپس تقاضا می‌کند اما باید کاری کرد که فرد دست به جیب شود و محصول را بخرد.

مهرنوش با بیان اینکه طراحی‌ها باید به سمت کاربری جامعه پیش برود، گفت: ما چیزی به اسم مد و فشن در ایران نداریم بنابراین لباس‌هایی که تولید می‌شود باید طبق استفاده مردم باشد و جامعه بپوشد.

وی بیان داشت: طراحی‌ها باید توان تجازی‌سازی و قابلیت تولید انبوه را داشته باشد حال آنکه در جشنواره چیزی طراحی می‌شود که این قابلیت‌ها را ندارد.

کارآفرین ملی با بیان اینکه تجاری‌سازی یکی از ارکان اساسی کار تولیدکننده است، تصریح کرد: همه چیز در سایبری و فضای دیجیتال درحال شکل‌گیری است بنابراین تولیدکنندگان باید در حوزه فروش دیجیتال مهارت کسب کنند.

مهرنوش ادامه داد: پیشرفته‌ترین تکنیک بازاریابی برند استوری است، باید داستان تعریف کنیم تا برند ما در ذهن مشتری ثبت شود.

وی با بیان اینکه فضای دیجیتال یک ابزار درست برای پیشرفت و توسعه است، خاطرنشان کرد: در فتنه‌های امروز به جز با ابزار دانش نمی‌توان در اقتصاد رقابت کرد.

انتهای پیام/

بانک صادرات بانک سپه بانک ملی
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *