اجتماعی ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیش بینی استفاده ۱۰هزار دانش آموز، از سرویس مدارس

پیش بینی می‌شود، حداقل ۱۰ هزار دانش آموز در خراسان جنوبی متقاضی استفاده از سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید باشند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه شرق به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سید علیرضا موسوی نژآد افزود: سرویس‌های مدارس باید به صورت دو جانبه با مدیران مدارس و اولیا تعامل داشته و ملزم به وقت شناسی و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی هستند.

وی گفت: ساماندهی مطلوب سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی با هدف بهره مندی حداکثری دانش آموزان متقاضی، انجام شده و گامی برای کاهش دغده‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان و اولیا به شمار می‌رود.

 موسوی نژآد بر برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای ساماندهی سرویس‌های مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد و افزود: برای دستیابی به بهترین نتیجه در ساماندهی سرویس مدارس، ضرورت دارد تمام دستگاه هاو نهاد‌های مرتبط با مدیران مدارس تعامل سازنده داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تأکید کرد: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی، آسیب هاو رفع نواقص، برنامه ریزی لازم در امر نظارت دقیق بر نحوه‌ی عملکرد سرویس‌های دانش آموزی توسط اعضای کارگروه ماده۱۸ شهرستان‌ها و مناطق استان با همکاری انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه‌ها انجام شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *