روانشناسی و سبک زندگی ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گلزار‌های شهدای خراسان‌جنوبی تا ۲ سال آینده مرمت می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمامی گلزار‌های شهدای استان تا دو سال آینده بازسازی و مرمت می‌شوند، گفت: سهمیه خراسان‌جنوبی برای اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کربلای معلی، ۲ هزار نفر است که برخی اعزام شده‌اند و برخی در حال اعزام هستند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه شرق به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، روز گذشته، ۸ شهریورماه با اشاره به اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۳ فیلم‌نامه در زمینه زندگی نامه شهیدان آهنی، آتش دست و شهیده حسینی(شهیده دوران کرونا در استان) در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه تمامی گلزارهای شهدای استان تا ۲ سال آینده بازسازی و مرمت می‌شوند، بیان کرد: سهمیه خراسان‌جنوبی برای اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کربلای معلی، دو هزار نفر است که برخی اعزام شده‌اند و برخی در حال اعزام هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مرکز فیزیوتراپی ویژه جانبازان و ایثارگران استان و خانواده‌هایشان در استان راه‌اندازی شده و آمبولانس این مرکز نیز فعال می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۵۹۵ قطعه زمین و ۴۹۳ فقره تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن به ایثارگران استان اعطا شده و ۱۰۰ نفر از ایثارگران نیز برای دریافت زمین در مناطق روستایی و ساخت و ساز روستایی به بنیاد مسکن استان معرفی شده‌اند.

نوفرستی گفت: تاکنون برای یک هزار و ۱۲۴ نفر از ایثارگران استان در دستگاه‌های اجرایی و بخش غیردولتی شغل ایجاد شده و تسهیلات اشتغالزایی جامعه ایثارگران استان افزایش ۱۰۰ برابری داشته است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *