اجتماعی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از خبرنگار حادثه‌دیده در فردوس

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به نمایندگی از آیت الله رئیسی از خانم اسپانبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که در حادثه تصادف در فردوس دچار مصدومیت شده بود، عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپهر خلجی؛ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به نمایندگی از آیت الله رئیسی با خانم اسپانبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که در حادثه تصادف در فردوس دچار مصدومیت شده بود، دیدار کرد.

وی در این دیدار که با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صورت پذیرفت ضمن اطلاع از روند درمان این خبرنگار و ابلاغ سلام رئیس جمهور، از تلاش های کادر درمان بیمارستان شهید چمران قدردانی و از خانواده این خبرنگار هم دلجویی کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از دستور ویژه به وزارت بهداشت برای اهتمام ویژه در روند درمان وی خبر داد و گفت: رئیس جمهور پیگیر مسائل و مشکلات قشر خبرنگار هستند.

در این دیدار خلجی؛ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، فرخنده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام نصیرایی؛ نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، آینه دار؛ مدیرکل صدا و سیما و مرادی؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند.

خانم اسپانبر؛ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در فردوس در ۶ شهریور در جریان پوشش برنامه های دولت در حادثه رانندگی به همراه ۴ نفر دیگر مصدوم شد.

لازم به ذکر است عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خبرنگاران حادثه دیده به محض بازگشت از سفر چند روزه کربلا نیز صورت پذیرفت.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *