دانش و فناوری ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسابقات هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی استان خراسان جنوبی

در نشست هماهنگی مسابقه یک میلیون نفری قهرمانان بازی های ویدئویی، برگزاری همزمان هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در استان هراسان جنوبی با سایر نقاط کشور، تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، این رویداد در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و جذب حداکثری برای انجام رقابتی سالم سازنده موثر است و مسابقه یک میلیون نفری قهرمانان بازی های ویدئویی و بازی های موبایلی ایرانی در گستره ایران اسلامی از عید سعید قربان تا میلاد حضرت رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

حمایت از تیم‌های نوپا و تقویت و توانمندسازی حوزه بازی‌های ویدئویی را از اهداف مهم برگزاری این رویداد می باشد و برگزیدگان هر استان به صورت ویژه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، همچنین برگزیده و منتخب هر استان در رقابت ملی این رویداد در تهران حضور خواهد داشت.

این رویداد همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی هم برگزار می شود و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت بازیکو به آدرس baazico.ir می توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

با هماهنگی های صورت گرفته آخرین مهلت ثبت نام برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای نوزدهم شهریورماه است و شروع مسابقات ۲۹ لغایت ۳۰ شهریورماه در محل سالن قلمچی واقع در انتهای خیابان توحید شهرستان بیرجند خواهد بود.

لازم به ذکر است ثبت نام در این رویداد رایگان بوده و به برگزیدگان این رویداد:

نفر اول: تبلت

 نفر دوم: ساعت هوشمند 

 نفر سوم: هندزفری بلوتوثی 

اعطا خواهد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *