استان ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمادگی خراسان جنوبی برای میزبانی از جشنواره ملی مطبوعات

استاندار خراسان جنوبی گفت: آمادگی داریم سال آینده شاهد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی خراسان جنوبی باشیم.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، جواد قناعت پیش از ظهر یکشنبه استاندار در مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور، با بیان اینکه مطبوعات و رسانه موضوع اول عرصه‌های جهانی بوده و فصل‌الخطاب و تعیین‌کننده است، گفت: دشمن اثرگذاری رسانه را می‌داند و بیشترین استفاده را از این عرصه می‌برد، اما در جمهوری اسلامی نیز شاهد توجه خاص نظام و دولت‌مردان به رسانه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رسانه یکی از نظام قوت دشمن است، افزود: «گرچه شاهد اتفاقات تحولی و رویش‌های جدید در حوزه رسانه و مطبوعات هستیم اما منافع ملی ما نتوانسته از رسانه استفاده مطلوبی ببرد و از حرکت دشمن خیلی عقب هستیم؛ یکی از ضعف‌های دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه رسانه است.

استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به پروژه راه‌آهن استان، بیان کرد: برآورد اولیه این پروژه ۱۸ هزار میلیارد تومان بوده که ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان هزینه می‌شود.

وی، با بیان اینکه ۱۲ برنامه فرهنگی و هنری مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ذیل قرارگاه شهید آوینی اجرایی می‌شود، اظهار داشت: خواستاریم در وزارت ارشاد تدبیری اتخاذ شود که سال آینده شاهد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی خراسان جنوبی باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه کوره سینترینگ دولومیت کارخانه تولید اکسید منیزیم سربیشه بیان کرد: این طرح با ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن در سال و سرمایه‌گذاری ۲۴۹ میلیارد تومانی، وارد فاز بهره‌برداری شد که زمینه اشتغال ۴۵ نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

قناعت با بیان اینکه حداکثر تا دو یا سه ماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه‌آهن بیرجند _ قائن خواهیم بود، گفت: همچنین در هفته اول تیرماه فاز اول خط یک انتقال گاز از دوراهی دشتک زابل به نهبندان افتتاح می‌شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *