طبس ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جهاد خدمت در طبس/احداث ۶۳ کیلومتر باند دوم

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: در دوره خدمت رئیس جمهور شهید اقدامات خوبی در شهرستان انجام شد و در حال حاضر احداث حدود ۶۳ کیلومتر باند دوم جدید در در دستور کار است‌.

علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

علی اکبر رحیمی، در گفت‌وگو با پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: اخلاص، ایمان به انجام خدمت،کار را برای رضای خدا انجام دادن و رفع مشکل مردم از ویژگی‌های وی بود.

وی ولایت مداری، اخلاق‌مداری، نگاه همراه با معرفت و تعامل با گروه‌های مختلف مردم را از دیگر ویژگی‌های این شهید دانست و گفت: خستگی ناپذیری ایشان فصل جدیدی را برای کارگزاران نظام اسلامی به ارمغان آورد.

بنا به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، الحاق هزار و ۱۵۰ هکتار زمین در راستای طرح نهضت ملی به طبس یکی از گام‌های رئیس جمهور شهید در طبس بوده است.

وی با بیان اینکه در دوره خدمت ایشان، بدهی پیمانکاران و پروژه‌های احداث راه‌ها پرداخت شد، افزود: در حال حاضر احداث حدود ۶۳ کیلومتر باند دوم جدید در در دستور کار است‌.

رحیمی با بیان اینکه حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تنها در حوزه راهداری طبس هزینه شده است، گفت: توسعه معادن و شتاب آن که در سال های آینده اثرات آن را در چرخش مالی و اشتغال خواهیم دید، از دیگر اقدامات سال‌های اخیر بود.

وی با اشاره به خدمات انجام‌شده در روستاها، بیان کرد: توجه به تکمیل کار صنایع نیمه‌تمام و گازرسانی به روستاهای طبس، آبرسانی و توزیع برق در روستاها همه و همه با پیگیری آیت الله رئیسی انجام گرفت.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *