قاین ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلسه بررسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قائنات

جلسه بررسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قائنات با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ امروز یکشنبه و در جلسه ای به ریاست علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضای شوراي مسکن استان و شهرستان قائنات و نیز تعدادی از مالکین اراضی توافقی، آخرین وضعيت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قائنات و مشکلات موجود بررسی شد.
براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، در شهرستان قاینات تا کنون ۱۱ هزار و ۴۸۳ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۷۷ نفر واجد شرایط بوده و تاکنون برای ۹۵۶ واحد زمین تأمین شده است.
مجری آماده سازی سایت ۸۵ هکتاری شهر قاین، شهرداری است و این پروژه از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار می باشد و خدمات آب، برق و گاز پروژه نیز انجام شده است.
در شهر قاین سایت ۵۶۵ هکتاری تثبیت شده و طرح تفکیکی آن به تصویب رسیده است و برنامه ریزی واگذاری سهم مالکین این اراضی در حال انجام می باشد.
شایان ذکر است؛ طی یک سال گذشته هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مورد نیاز برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در قالب الحاقات توافقی با مالکین به محدوده شهر قاین افزوده شده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *