استان ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفت و گوی اختصاصی با نگاه خراسان جنوبی مطرح شد

جزئیات تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در فرودگاه بیرجند/ آخرین وضعیت پروازها

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با سرمایه‌گذاران بومی در فرودگاه بیرجند، گفت: سرمایه‌گذاری اصلی در سایت قدیم فرودگاه خواهد بود.

سرمایه گذاری در فرودگاه بیرجند

عظیم طهماسبی در گفت و گو با نگاه خراسان جنوبی بیان کرد: روز گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت ورنا تجارت از سرمایه‌گذاران بومی، سرمایه‌گذاری در فرودگاه بیرجند مورد بررسی و توافق طرفین قرار گرفته و تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص به امضا رسید.

وی بیان کرد: در مرحله نخست این تفاهم نامه بیش از ۴۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات مسافری و گردشگری از سوی شرکت سرمایه‌گذار در فرودگاه مرکز استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه را‌ه‌اندازی کافی‌شاپ و غرفه‌سوغات و محصولات استراتژیک و صنایع دستی از جمله برنامه‌های سرمایه‌گذار در ترمینال جدید فرودگاه است، افزود: سرمایه‌گذاری اصلی در سایت قدیم فرودگاه و در حوزه گردشگری و مسافری خواهد بود.

طهماسبی ادامه داد: علی‌رغم اینکه هنوز تفاهم‌نامه به قرارداد تبدیل نشده، سرمایه‌گذار برنامه‌هایش را به ویژه در زمینه به‌روز رسانی حوزه تبلیغات و راه‌اندازی کافی‌شاپ با سرمایه‌گذاری حدود پنج میلیارد تومان آغاز کرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه این اولین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صتعت فرودگاهی در استان است، گفت: تا آغاز پرواز‌های برنامه زمستانی شاهد افتتاح کافی‌شاپ و غرفه سوغات و صنایع دستی خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری اصلی در سایت قدیم بوده که عملیات اجرایی آن بعد از امضای قرارداد آغاز می‌شود، افزود: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده، این سرمایه‌گذاری در وضعیت پروازهای استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

طهماسبی با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای استان، اظهار کرد: تا ۱۰ شهریورماه جاری، چهار پرواز به جدول پرواز‌های فرودگاه بیرجند افزوده می‌شود.

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *