استان ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک ۵۵ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی‌ها در پویش اطعام حسینی

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی ۵۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است.

کمک ۵۵ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی‌ها در پویش اطعام حسینی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمد عرب پیش از ظهر سه‌شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، بیان کرد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ و ﺳﻨﺖ ﺣﺴﻨﻪ اﻃﻌﺎم در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺳﻼمی با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از ابتدای محرم آغاز شده که تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این پویش تاکنون ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی ‌و غیر نقدی مردم استان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: همچنین پنج هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

بنا به گفته عرب، ۶۵۰ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌تومان بین مددجویان تحت‌حمایت و نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: طی این مدت ۱۴۴ آشپزخانه اطعام حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه ها و گروه‌های مردمی فعال بوده است.

وی ادامه داد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیران و نیکوکاران عزیز پرداخت می‌شود.

عرب افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان ماه صفر از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۷۹۵۰-۵۰۰۶_۹۹۷۹_۶۰۳۷ ، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰ و پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی، پرداخت ازطریق نرم افزار بله و پرداخت از طریق سایت امداد emdad.ir از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی است.

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
فاطمه آسمانی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *