اجتماعی ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اجازه موج‌سواری به دشمن ندهیم/ رصد روزانه فضای مجازی در آستانه انتخابات

حمیدی

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی با اشاره به شرایط امروز کشور پس از حوادث اخیر، گفت: این فضا، فرصت مناسبی است تا دشمن انتقام خود را از نظام، سپاه و ارتش به عنوان ارکان نظام بگیرند چراکه دشمن کاری جز دشمنی در مقابله با مردم انجام نمی‌دهد و ما باید هوشیار بوده و با هوشیاری از این روزها عبور کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی‌، در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: قطعا دشمنان به دنبال بهره‌برداری از فضای فعلی کشور هستند و با توجه به درپیش بودن در انتخابات قطعا قصد دارند بر این فضای حاکم موج‌سواری کرده تا در زمان انتخابات بهره‌برداری لازم را از این موضوع داشته باشند.

وی با تاکید بر رصد فضای حقیقی و مجازی در این ایام و مقابله با توطئه‌ دشمنان، افزود: دشمنان با شکست‌های متوالی به دنبال انتقام از نظام  اسلامی بوده و عقده چهل ساله دارند.

حمیدی اظهار کرد: باید به سمت انتخاباتی کردن و ایجاد آرامش لازم و ایجاد شور انتخاباتی برویم و از این فضا عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فضای کشور نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: تصمیماتی در شورای تامین گرفته خواهد شد و به تناسب فضای کشور باید تصمیمات مهمی گرفته شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی بیان کرد: آنچه که در این کارگروه مهم است، این است که باید تلاش کنیم فضای کشور برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش‌ رو آرام باشد.

حمیدی بیان کرد: لازم است فضای سالم رقابتی شکل گرفته و برای اینکه یک رقابت سالم قانونمند در کشور شکل بگیرد، تلاش کنیم.

وی افزود: این آرامش روانی باید در جامعه حاکم شود تا بتوانیم نتیجه انتخاباتی را پیش ببریم و باید از رقابت‌های سالم دفاع کرده و جلوی رقابت‌های ناسالم گرفته شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه مهم‌ترین کارگروه، کارگروه پایش فضای مجازی در زمان انتخابات است، ادامه داد: باید مراقب بود چراکه بسیاری از تخلفات در این فضا اتفاق می‌افتد؛ علی رغم اینکه در این فضا می‌توان شور انتخاباتی را دید.

حمیدی با بیان اینکه طی امروز نتایج اولیه احراز صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد، تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات، حساسیت موضوع و فعالیت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد حساسیت‌ها، این فضا را در کنترل داشته باشیم، افزود: انتخابات مسیر خود را به خوبی طی می‌کند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی بیان کرد: با تجربه‌ای که ناظران و مجریان و افرادی که مسئول امنیت هستند، دارند گام به گام حرکت خواهیم کرد و به سمت انتخابات پرشور پیش خواهیم رفت.

حمیدی با بیان اینکه باید مسائل حاشیه‌ای انتخابات را از جمله تحرکات دشمن و تحرکات خلاف طرفداران کاندیداها مراقبت کنیم ، تصریح کرد: لازم است اعضا در این کارگروه‌ها حضور فعال داشته و مسائل را به شدت و به طور شبانه‌روزی دنبال کرده و گزارش کنند تا تصمیمات مقتضی در زمان مناسب اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه گزارشات فضای مجازی و اطلاعات باید روزانه اعلام و مبادله و به مسئولان مربوطه گزارش داده شود، یادآور شد: باید اطلاعات در کمترین زمان ممکن گزارش شود تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود تا انتخابات باشکوه و سالم همچون سنوات قبل برگزار شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *